12 Juli

Hejsan

Idag blir det iaf ett blogginlägg :D
Just nu sitter jag hemma hos Becka älsk och...bloggar? x)
Nä men jag skulle visa en fin liten emo kille på ec^^ Becka tyckte inte han va så fin xD
Hon ba: Man ser ju inte ansiktet xD
Jag ba: Men snälla lilla du, det e emo man ska inte se ansiktete x) Luggen ska vara över halva ansiktet^^
Haha
Innan jag visade Becka det lilla söta emot kollade vi på en film :D den va skit bra *tipsa* "A Cinderella story"
Hilary Duff och Chad Michial Murray va huvudpersonerna :D Chad e den snyggaste (a)<3 Han spelar i en anann fil med som heter "Hous of wax" den e den bästa film jag sett :D *tipsa*
När jag såg "A sinderella story" kom jag och tänka på hur jävla mkt jag vill ha en kille xD
Haha
Aja men nu har jag inget mer och skriva om x) Skriver kanske ikväll...kanske inte, vi får se
hare bra


Puuussss<3

Kommentarer
Postat av: JENNY

Ååååh Chad Michael Murray is HOT HOT HOOOOT! xD



Såg House Of Wax igår btw :P

2008-07-19 @ 22:51:30
URL: http://jeniis.blogg.se/
Postat av: Denize

Svar: JAAA OM han eee !!<3333333333333333

2008-07-19 @ 22:54:16
URL: http://cheezburger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0