23 Juli

Tjue^^

Idag skulle jag ha varit med Cassi Älskling, men det vart inte så :(
Istället solade jag idag och läste en bok "Saknad Jennie 3 år" Den e ass braa :D
Det e det jag har gjort idag x)

Snart ska vi ut med familjen Ahlberg med deras båt, det passar perfa, för RIX FM har en fototävling och jag ska skicka in en bild, dagens tema är "Klippor" Så det passar jätte bra att vi ska ut med båten idag =D
Jag ska fråga Carro om hon kan typ sitta på en klippa så ska jag ta kort och skicka in i svart / vitt :D Det blir nog fint, elr?
Aja sen ska jag skicka in det, o sen får vi se om jag kommer med av dom 3 finalisterna.
Jag gör det här för att jag älskar och fota, och på fredagar vinner en vinnare en Canon 450D kamera, och den vill jag ha^^ Chansen e mimimal jag vet men...det e alltid värt ett försök^^

Sen ska vi hem till oss och grilla. Det ska bli jätte kul och träffa Carro :D

Aja nu orkar jag inte skriva mer
Hare bra

Chao ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0