Övernattning hos Tvilling

Hej

Japp inatt sov man hos älskade tvillingsjäl då :) Vi hade jätte kul, på dagen var vi i Nyköping :) Vi gick till Näcken i Becken :D
Och jag va fett flumm så ja skrek typ varje minut
NÄCKEN SITTER I BÄCKEN,OCH LURAR DUMMA SMÅ BAARN!
Jag tror Cassi skämdes lite x)
Sen när vi kom hem satt vi oss vid datan, jag o Cassi har bästa livet, data, totaly spies, godis och läsk xD
Sen loggade Cassis älskling in på msn o vi cama med han =D
Vi va fett flumm på kvällen x) Cassi ramlade av stolen och gjorde värsta bakotvolten xD
Sen klädde vi ut oss, jag vart Muhamed tyckte tobbe -.-' Jag hade en jävla nalle på huvet xD Sen hade jag bröstplatta på mej med (a) Sen klädde jag om Cassi, så jävla sexig hon va asså ;) x)
Sen på kvällen lekte vi lite (a)^^
Kolla in våra bdb vi har skrivit en liten berättelse (a)<3
Denize bdb: xXTearsOfBlodXx
Cassis bdb: fuckingcassi

Sen kollade vi på "The Ring" Den va assssssssss braaa :D Sen va Cassi trött o hon somna xD

Sen vaknade vi o kollade på en film som vi hade hyrt, "The Messenger" Den va skit bra asså =D Tippsa ;)

Men men nu blinkar alla messenger rutor, hare braa

puuuussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0