27 September

Japp nu tänker jag vara lite social och skriva ör jag har inte skrivit på ett..LÅÅÅNGT tag^^
Och jag tänker inte be om ursäkt för de för de e töntigt xD
Jaja

Idag har man vart med Simone då^^ Hon sov hos mej igår, vi hade as kul det va lite kul på kvällen vi kolladepå sckräckisar o va typ as flumm.
Ah så va man ju i skolan också igår, tråkigt som vanligt -.- Hade Matte diagnos, det gick väll bra tror ja.... efter skolan ringde ja sione såhon kom till mej. Sorjligt nog har hon avlivat sin hund och va as lessen men hon ville inte vara hemma så vi hade kul ist^^


Nu sitter jag hemma hos Carro och har kul, och det känns som om kl e typ 00 eller nått men den e bara 2o.08.
Imorrn ska ja väll baravara hemma och slappa, ska nog träna lite på SO:n
Sen ska jag färja mitt löshår. öpte de igår. Det e jätte fint^^ mahaha.

Och jag vill ha tillbaka Hebbe :(
Saknar han, o ja vill krama han o allt...men men kommer nog inte hänta :'(

Aja nu ska man inte vara depp utan glad :P

Ne nu ska jag gå över till Carro

Chao ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0